Osnovne smernice delovanja e-Zadruge v prihodnosti:
- e-Zadruga se ustanavlja za to, da se dosežejo sinergijski učinki poslovanja v dobrobit vseh članic e-zadruge,
- vsaka zadruga mora imeti boljše pogoje nakupa kot sedaj,
- poslovanje e-Zadruge ni omejeno zgolj na nabavo temveč lahko tudi sama organizira vse aktivnosti prodaje tretjim osebam oziroma se ukvarja z aktivnostmi, ki niso konkurenčne članicam e-zadruge,
- v skupnem sistemu e-Zadruge se bo vodil članski imenik zadružnikov, ki pripadajo določeni zadrugi,
- ustvarjeni dohodek e-Zadruge, ki ni posledica poslovanja z članicami e-zadruge pripada članicam e-zadruge in se deli po ključu razdelitve dohodka ustvarjenega s poslovanjem članic e-zadruge,
- vsaka članica e-Zadruge ne sme konkurirati drugi članici e-zadruge v tisti dejavnosti, asortimentu artiklov ipd, ki je skupna za vse članice e-zadruge,
- v primeru, da se nabavni in drugi pogoji ne izboljšajo, e-Zadruga ne zaračuna provizije in pristopi takoj k iskanju dobavitelja z najboljšimi pogoji,
- e-Zadruga skupaj z vsemi članicami stalno išče dobavitelje in asortiment pod najugodnejšimi nabavnimi pogoji, ustrezne kvalitete, itd.
- e-Zadruga skrbi, da se spremljajo cene artiklov pri konkurenčnih prodajalcih,
- e-Zadruga bo za svoje članice izvajala prodajne akcije, promocijo in druge aktivnosti v smislu povečanja prodaje in prepoznavanja e-Zadruge na trgu,
- računalniško se sproti spremlja poslovanje posamezne članice tako, da je v vsakem trenutku jasno prikazan odstotek udeležbe posamezne zadruge kakor tudi vsi ostali podatki,
- od vodstva e-Zadruge se pričakuje nepristransko in delo v korist vseh članov e-zadruge,
- e-Zadruga mora biti odprta na sodelovanje z vsemi drugimi zadrugami, ki si to želijo,
- e-Zadruga mora biti nosilec razvoja informacijske tehnologije, ki bo v korist vseh članic.
Najnovejši komentarji